Kundcase

Vad är skillnaden mellan en konferens och en kongress?
Vid en konferens finns det EN betalningsmottagare för hela konferensen, och alla deltagare har samma program. Vid en kongress summeras kongressens alla kostnader och delas upp i deltagaravgifter som alla deltagare betalar individuellt, samt att deltagarna gör egna inviduella program- och hotellval.

Hur kan det vara billigare att anlita Umeå Congress än att göra jobbet själv?
Med vår rutin och vana kan vi få bättre inköpspriser och svarstider, och allt görs medan ni fortfarande gör de arbetsuppgifter ni annars hade behövt åsidosätta för ett omfattande administrationsjobb. Er arbetstid är värdefull.

Vad ingår när man anlitar Umeå Congress?
Vi har olika prisnivåer beroende på hur många delar av ert arrangemang ni önskar hjälp med, detta för att ge er som kund möjlighet att använda oss till just det ni behöver hjälp
med. Olika kunder betyder olika behov och med vår breda kompetens vill vi möta er alla.